Fijn, dat u voor ons hebt gekozen als de tandartsenpraktijk die zorgdraagt voor uw algehele mondzorg. Het vertrouwen wat u in ons stelt doet ons deugd en wij zullen er alles aan doen u als patiënt zo goed mogelijk te helpen. Of het nu gaat om preventieve zorg of het behandelen van uw gebit op het gebied van cariës, parodontitis en/of pijnklachten.

Spoedgevallen
Mocht u onverhoopt met een pijnklacht te maken krijgen, dan dient u voor ’s morgens 09:00 contact met ons op te nemen zodat we u in de meeste gevallen dezelfde dag nog kunnen helpen. Belt u later, dan bestaat er een kans dat dit niet eerder kan als de volgende werkdag. In gevallen van pijn / spoed plaatsen wij u bij de eerst volgende beschikbare behandelaar.

    • Om als nieuwe patiënt te kunnen worden ingeschreven dient u het inschrijfformulier en de medische anamnese zo duidelijk en compleet mogelijk in te vullen. Als u zich hier online inschrijft verklaart u tevens de gegevens/vragen zo compleet mogelijk en naar waarheid te hebben ingevuld, aan het einde van de volgende formulieren vinkt u dit aan. Voorts dient u er zorg voor te dragen, dat uw behandelhistorie met foto’s van uw vorige tandarts zo spoedig mogelijk naar ons wordt gestuurd. Een actuele medicijnenlijst kan eveneens van belang zijn. Als alles compleet is en wij hebben u ingeschreven, dan ontvangt u bericht van ons voor ’t maken van een eerste afspraak. Uiteraard geldt bovenstaande voor een ieder van uw gezin die u bij ons inschrijft.
    • Declaraties van behandelingen en controles worden financieel afgewikkeld door Infomedics, dit na tussenkomst van uw zorgverzekeraar, zodat u alleen een nota van uw eigen bijdrage ontvangt. Deze betaalt u dan aan Infomedics. Ook als u geen aanvullende tandartsverzekering heeft gaat dit via Infomedics. In dat geval ontvangt u dan eveneens de nota van hen voor de gehele behandeling.
    • Het is van het grootste belang, dat u tijdig op uw afspraak in onze praktijk verschijnt. Nadat u zich aan de balie heeft gemeld mag u plaats nemen in de wachtkamer. U wordt dan door de tandarts of de assistente gehaald.
    • Mocht de gemaakte afspraak u op enig moment toch niet passen, dan kan deze nog verzet of geannuleerd worden indien u minimaal 48 uur van te voren ons hiervan in kennis stelt. Heeft u een afspraak op maandag dan belt u met ons op de vrijdag ervoor. Indien u uw afspraak later afzegt of in het ergste geval helemaal niet komt opdagen, dan behouden wij ons ’t recht voor u de gereserveerde tijd in rekening te brengen. Het bijbehorende C90 tarief bedraagt  €  5,00  per 5 minuten gereserveerde tijd.
    • Wij herinneren u aan uw afspraak d.m.v. een mail. Let wel, dit is uitsluitend te beschouwen als een hulpmiddel, u bent zelf verantwoordelijk voor uw gemaakte afspraak.
    CONTACT

    Heeft u een vraag voor ons? Stel deze dan in het formulier en wij komen hier zo spoedig bij u op terug.

    Not readable? Change text. captcha txt